Loisaida

Le Blog of Clem & Sven à Lower East Side, Nueva York, now continues à Zagreb, Hrvatska

Saturday, November 18, 2006

Stvari idu svojim tokom

U NYCu je ko drugi negoli Oliver Sertić, i to poslovno. Izgleda da pokreće suradnju s njujorškom aktivističom videoedukacijskom organizacijom Witness. Tako smo se našli s njim i Dunjom prekjučer na izložbi Zg grafitera koji se potpisuje sa Lunar a ustvari se zove Slaven. Donio Sero rakiju od Srbina iz Stockholma gdje je bio na proputovanju, budući da smo Dunja+ja spontano i nezavisno poslali mu mejl istog sadržaja u vezi potencijalnog donošenja u Njujork iste. I tako, ukratko -- globalizacija ne bira žrtve!
Jučer smo kontali ići na Kid Koalu ali na kraju bili preumorni (v. gore) pa je sve završilo na divx Diskretnom šarmu buržoazije, koji mi je sve nevjerojatniji svaki put kad ga gledam.
Dunja traži stan, mi čekamo kraj mjeseca da se napokon odselimo, s R u principu ne komuniciram/o. Ovisno o volji,ponekad promrmlja dobrojutro ili pita (mene) kakvi su nam planovi za Thanxgiving. Ovi koje smo imali (otići u Chicago kod Snežane) su se zakomplicirali zbog seljenja (tj. treba nam lova za depozit), ali mi se ne da to njoj uopće objašnjavat pa nešto promrmljam kao nismo još odlučili.
Stigla razglednica od Gorana koji ju je "uzo kod Hame", naslov glasi: "In Pula it's OK!" Zvuči kao da nije loše što mi je drago čuti. Inače vijesti od preko bare slabo stižu, izgleda radi se opasno, prokleta rutina, ili kako Drale reče da "smo davno u mašini". Dobro je ipak da su s Oliverom stigle nove Komikaze i da iBre u sajberspejs neumorno odašilje Anti-pjesmice.
Sad bi valjalo, po običaju, čitati, a ne znam odakle da počnem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home