Para-da Para-ne
Nedavno sam se sjetio onog blesavog đingla s Radio Pule, "subota je, dan je pravi, radio pušta dobre stvari..."--kako je išlo dalje? Nešto "igre, zanimacije" nešto "informacije"? Uglavnom subota je, pa eto. Probudio se nakon čudnog sna u kojem se Draško pretvorio u Marka Z i skočio u more, a Mišo Kovač je pjevao uz pratnju DJa na starom Iskrinom gramofonu.
Dok sjedim/čučim za kompom i pijem kavu, vraća se R (šetala je psa), vidljivo neurozna, pita "Did you put away some clean dishes and leave some?" OK, meni koncentracija nije jača strana ujutro i da, ja sam spremio pola suđa dok sam kuhao kavu pa zaboravio na ostatak, ali šta s tim? "Yeah I might have left some I got distracted" kažem joj, i "Why?". "Nevermind" odvraća R, histerično lupa žlicama dok ih baca u ladice, jedna pada na pod. Eto žena puca s vremena na vrijeme, trudim(o) se nositi s tim ispadima. Npr. sad stoji na vratima sobe i veselo nam priča o nekim nebitnm stvarima kao da do prije minutu nije sipala hejt po kuhinji.
Bili smo na velikoj Halloween paradi u Villageu u utorak, nisam još stavio slike na web ali ima ih dosta na službenom sajtu. Gomila ljudi, ogromnih lutaka, bizarnih varijanti svega i svačega, ali najjači mi je bio puhački Hungry March Band koji je u paradi prašio Paranoid od Black Sabbath--aaaarrrgh! Ludo. Osim toga me oduševila neka sredovječna gospođa koja je bila maskirana u list i koja je većinu vremena imala solo točku, trčala okolo, valjala se po zemlji i glumila kako tužno pada sa stabla. Naravno bilo je i masu političkih momenata (Bush, mrtvi irački civili i sl.). Nakon poduže šetnje (od Spring do 23će ulice po 6oj aveniji) vratili smo se kod Juana i Victora i tamo još malo hengali s nekim ljudima pa krenuli kući.
Jučer sam proveo dan na mini-konferenciji na NYU, Moral Panic and the Social Construction of Childhood Sexuality, bilo dosta interesantno. Popričao malo s Egipćaninom čije mi je izlaganje bilo najbolje (Karim Tartoussieh, "The State, Local NGOs, Transnational Human Rights Organizations and the Politics of Child Sexual Abuse in Egypt"), uglavnom o tome kako neke "zapadnjačke" teorijske termine nije moguće/lako prevesti na druge jezike (recimo "agency", za koji Lisa Duggan tvrdi da je zaostavština liberalne ideologije), te mi je čovjek od srca preporučio knjigu koja će biti sljedeća na mojoj podugačkoj to-read listi: Saba Mahmood, Politics of piety: the Islamic revival and the feminist subject.
Clem, koja je još uvijek u šoku jer u hrvatskom nema posebne riječi za nožne prste ("toes"), kao ni različitih riječi za stol (za jedenje, "table") i (radni) stol ("desk"), kuje nove: tako se od jučer nožni prst kaže "vrće" a radni stol "brt". Eto, sad to samo treba ubaciti u upotrebu.
Sunce sija, mogli bi po voće & po-vrće. Pa sjest za brt i raditi...
0 Comments:
Post a Comment
<< Home