Loisaida

Le Blog of Clem & Sven à Lower East Side, Nueva York, now continues à Zagreb, Hrvatska

Wednesday, May 30, 2007

Humano iseljenje

Jučer popodne nazvala me Andrea da mi javi kako se moramo iseliti u srijedu (danas), a ne u četvrtak (sutra) kako smo mislili, tako da smo u proceduri kaotičnog trpanja stvari u torbe. Clem mi objašnjava da, ako se dvoumiš da li neku stvar spakirati ili baciti, onda je trebaš baciti, dok je moja metoda više sentimentalno-meditativna, pa provodim masu vremena razmišljajući o značenju raznih papirića koje nalazim po sobi. Ali okej je, upravo smo saznali da imamo do ponoći da izađemo iz stana (mišljasmo do 5), znači nema žurbe. Privremeno ćemo ostaviti stvari i sebe kod Lucasa i Leeja, koji su našli stan samo par blokova jugozapadno, u Stanton St. To će biti totalno kampiranje jer nitko nema nikakvog suđa: Andrea se iselila prva i odnijela praktički sve što je bilo u kuhinji, tako da zadnjih par dana žongliramo s 3 čaše i 2 i po tanjura. Na svu sreću tu su uvijek moje dvije putne džezve koje garantiraju postojanost nekih temeljnih životnih vrijednosti.
Kako u petak odlazimo iz NY-a (to je preksutra!), jučer smo se oprostili od Edmunda i Juana. Prvo je Edmund došao do nas da uzme policu, printer i toster, a navečer smo se s Juanom našli na tradicionalnom sušiju srijedom. Čudimo se čudnim osjećajima koji nas obuzimaju dok hodamo po domaćim ulicama našeg (istočnog) Sela: pred bodegom u hladu lokalni dide i alkosi, pred zgradama mame na špengleskom viču na djecu, pred kafićima istetovirana omladina, pred skloništem za beskućnike puše & filozofiraju bezubi stanari; ususret nam dolazi lik u kanotjeri sa zmijom oko vrata...
Nisam siguran kakav ćemo imati pristup internetu u danima koji dolaze, pa je moguće da će javljanja biti malo rjeđa. Ukratko: od petka do utorka Chicago, od utorka do nedjelje Seattle, od nedjelje do utorka Eugene, od utorka do utorka San Francisco--tu nam, zasad, planovi staju.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sretan put! Kuraja i dobar provod!

8:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

eto, sad znate kako je bilo nama kad smo kretali, sjecam se da sam nakon ukrcaja u metro za aerodrom napravio pedesetak fotografija... vaš plan mi se čini super, zabavite se, slikajte, pa se vidimo!
Luka

9:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

evo ja sad pricam sa anom i obje smo shvatile da smo te izgubile covjece...nasle smo neki jako simpa autoportret tvoj tebe, naravno auto je...imas li jos onaj auto, ili ces uzimati novi na kredit:)) smene gusenje drma uveliko, i nervira me to nemas pojma koliko, pa dokle vise...odustala sam vise i od pritiskanja ocnih jabucica ( vidis kako je u nasem jeziku lice vocno: jabucice, jagodice, usne skoljke -ima i faune)...kod mene nema nista, osim toga da sam napravila fringes, imam siske...sad bar ima osjecaj da mogu da se sakrijem ispod njih. frajera s glave nema, ja zaista ne znam sta je ovo...fali mi ljubavi neke, fine, tople i utjesne...i tako odlucim naravno da opet bjezim, a kako uciniti to: prijaviti se za stipendiju. Popunjavam ovaj formular za Fullbrata, znam da ga necu dobiti, ali ajd ono mislim kao bar sam pokusala, da se ne krivim kasnije sto zivim u rupi a nista ne preduzimam...nadam se da bar stipendije ne daju po jebenom "nacijonalnom kljucu".
Eto...i daj covjevce javi se...ne budi peder..
Maja
kyss

7:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

miroslaw... the jiraf is there?

are you lost?

2:24 PM  

Post a Comment

<< Home