Loisaida

Le Blog of Clem & Sven à Lower East Side, Nueva York, now continues à Zagreb, Hrvatska

Friday, March 23, 2007

Kišaregerođendan

Situacija je danas kišovita, a raspoloženje u skladu s vremenom. Ali, jučer sam od Clem za rođendan dobio odlazak u cede shopu u kvartu, specijaliziran za--tadaaaa!--rege i sve regeidno. Osim što je jako specijaliziran, dućan je i jako mali: nizovi 7" singlica sa džamajke tiskaju se uz cede reizdanja opskurnih albuma polu-zaboravljenih rege majstora, ploče svakojake, u rasponu od menta, kalipsa, ska, duba, sve od polovice prošlog stoljeća pa do danas. Ukratko: muzički (rastafa)raj na zemlji, Jammyland. Dakle Zahvaljujući Clem imate priliku skinuti i poslušati reprezentativne uzorke Cederica 'Im Brooksa, Sugara Minotta i Linvala Thomsona -- na uobičajenim stranicama reggaeducationa. Brooks je apsolutni favorit, a njegova stvar koja je gore je standard, Satta Masa Ganna, u 7minutnoj orkestriranoj izvedbi (fajl ima 10M ali strpljenje se isplati!). Im Brooks je inače rege masovno mixao s jazzom i afrobeatom i između ostalog svirao i sa Sun Ra(om?).
Ali da ne davim. Osim toga, Clem je jučer pozvala 15ak naših prijatelja na ne-rođendansku proslavu (uz palačinke i jungle speed), jer ja naravno uvijek tvrdim kako ne volim vlastite rođendane, što je istina. Ali kako je zabava bila ne-rođendanska ispalo je okej. Recimo, osim gorenavedenih cedeova, uletilo je još par genijalnih (i neočekivanih, s obzirom na naglašeno nerođendanski karakter okupljanja) poklona: Reefer Madness: The Movie Musical (DVD uključuje i originalni propagandni film iz 1936. by Maxime), te Rusty Brown, prejak strip Chrisa Warea (naravno, by Dunja). Taman prije nego što su ljudi počeli dolaziti i prije nego je počela padati kiša, u dvorištu sam improvizirao tendu, za pušače, pa me petljanje sa špagom i postavljanje plastičnog krova nad glavom podsjetilo na ljetošnju feštu u Peruškima-eee ljeto... ali preskočimo klasičnu tugaljku & naprijed u svijetlu budućnost...

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Čujem da ti dolazi kapetan, nije se javio kad je bio u ZG da odemu na kafe, jeboga! :)
Inače, sretan nerođendan, a to pjevaju u Alisi ludi Šeširdžija i uskršnji zec s tim da je po njihovom nerođendan svaki dan osim tvog vlastitog rođendana tako da se isti slavi 365 dana u godini. Zvuči ok, al naginje hedonizmu. Što, naravno, ne znači ništa loše.
Uskoro ću ti se javiti glede Mac Book Pro.

4:20 PM  
Blogger homosumo said...

tnks drale!
i jes, keptn dolazi, ali nije se javio u zadnje vrijeme, zadnje što sam čuo je da im je plan doć oko 20.4. čoek je zaposlen šta ćeš, eheh ;)
a ti samo javi za meka...

5:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sretan nerođendan i danas, Svene!
Sad bi stavio i jednu fotku na kojoj neka riba s hrvatske estrade pjeva pjesmu za evroviziju obučena u Alisu u zemljičuda, ali ne znam kako.
Buduci da se sjecam svog civilnog mornaričkog čina potvrđujem da dolazim u Ameriku, da sam jebeno zaposlen čoek, da sam bio u Zagrebu samo da prespavam i da uzmem vizu, imao par sati slobodno, a onda odmah na Brione na prvi Sabor istarske kulture što i nije toliko glupo koliko zvuči.
Isto tako, komp mi riknuo i na poslu i doma, a u Londonu nisam mislio digitalno, jeboga. Prenevjerojatan grad za to.
Eto me, sad sam tu, disponibile, uvalilo mi tekstova za pisati, ali bar sam pred ekranom sljedecih mjesec dana. Pa se javljajte. I ja cu.

1:49 PM  

Post a Comment

<< Home