Loisaida

Le Blog of Clem & Sven à Lower East Side, Nueva York, now continues à Zagreb, Hrvatska

Saturday, September 23, 2006

dobar stomp

Da li sam spomenuo koliko nam dobro dođu svi pokloni koje smo dobili ljetos? Jako dobro. Recimo jučer smo išli potrošiti dvije ulaznice za STOMP (merci Mathieu) u Orpheum Theater. Stomp je nešto između plesne predstave, koncerta, mime i još koječega. Ukratko: 8 ljudi na sceni (dosta maloj), radnja minimalna. Prvo ulazi 1 lik s metlom, mete u ritmu, onda ulaze 1 po 1 ostali dok se sve to skupa ne pretvori u sešn na metlama, publika je zbunjena. Nakon toga se izmjenjuju scene u kojima ovi sviraju višemanje svašta: od klasičnijih formi recimo kante za smeće, kutije šibica, stolice na sklapanje, štapove, sudopere, pa do stvari obično nespojivih s muzikom/ritmom: zipo upaljače, pijesak, novine (da, sviraju novine!), i--meni najluđe--2 najlon vrećice i 2 škartoca. Predstava je fenomenalna i preporučujem je apsolutno, ljudi sviraju nenormalno, treba to vidjeti da bi čovjek povjerovao. Ima par video klipova na njihovom sajtu.
Inače me, kada sam ušao u kazalište, stejđ podsjetio na Menerikov Mehanizam, sve je puno smeća & otpadaka, s tim šta je Mehanizam bio još kojih stotinjak puta brutalniji u ideji i izvedbi (sumnjam da su se ovi ranom zorom smucali po gradskom otpadu u potrazi za dobrim frižiderima, pećnicama i televizorima--btw, da li iko ima ikakave materijale tipa fotki iz te predstave? Jako bih volio pokazati Clem).
I tako poslije ugodnog probijanja ušiju nastavili smo se vući po East Villageu (zanimljivo da se ovdje vikendom izlazi u Selo), svuda ljudi, jede se pije i šeta, kontamo bi li išli na koncert od Dengue Fever ili ne, pa ipak idemo na falafel pa kući (nešto me štreca kuk). Inače u potrazi smo za falafelom koji će nadmašiti onaj berlinski od Barbar-Age, ali zasad bez uspjeha.
Sad čujem kako počinje padati kiša, Clem je otišla volontirati, ja i kuk bi se trebali bacit na čitanje, pa da vidimo sad....

P.S. U ponedjeljak u CBGBu svira Lee Perry. Ok svi znamo koliko ja cijenim Lik & Djelo dotičnog luđaka, ali upad je jebenih $42! Na mukama sam jer mi je jednom prilikom Boručaga pričao kako je bio na njegovom koncertu (možda Exit?) i da je to bila totalna tezga. A osim toga ako poslušate njegove (autorske) albume vidjet ćete da to nije baš na nivou stvari koje je producirao prije 30 g. Al opet čovjek je hodajuća legenda i jednostavno The Frik. Ufff... ne znam ne znam.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Ma idi, čoeće...

6:25 PM  

Post a Comment

<< Home